U 3 d'aprile di u 2025, à 11:18, a ceremonia d'apertura di a nova fabbrica di Retek s'hè tenuta in una atmosfera calorosa. I dirigenti di a cumpagnia è i rapprisentanti di i salariati si sò riuniti in a nova fabbrica per assiste à questu mumentu impurtante, chì marca u sviluppu di a cumpagnia Retek in una nova tappa.
A nova fabbrica si trova in Bldg 16,199 Jinfeng RD, New District, Suzhou, 215129, Cina, à circa 500 metri da a vechja fabbrica, integrendu pruduzzione, ricerca è sviluppu, almacenamentu, dotata di apparecchiature di pruduzzione avanzate è un sistema di gestione intelligente. U cumpletamentu di a nova pianta aumenterà assai a capacità di pruduzzione di a cumpagnia, ottimizzerà u prucessu di pruduzzione, risponderà megliu à a dumanda di u mercatu è ponerà una basa solida per u futuru schema strategicu di a cumpagnia. À a ceremonia d'apertura, u direttore generale di a cumpagnia, Sean, hà fattu un discorsu entusiastu. Hà dettu: "U cumpletamentu di a nova pianta hè una tappa impurtante in a storia di a cumpagnia, chì ùn solu espande a nostra scala di pruduzzione, ma riflette ancu a nostra ricerca incessante di l'innuvazione tecnologica è di u miglioramentu di a qualità. In u futuru, continueremu à sustene u cuncettu di "integrità, innovazione è win-win" per furnisce à i clienti prudutti è servizii megliu". In seguitu, sottu a tistimunianza di tutti l'invitati, a dirigenza di a cumpagnia hà presiedutu a ceremonia d'apertura, l'applausi di scena, a celebrazione d'apertura finu à u culmine. Dopu à a ceremonia, l'invitati anu visitatu l'attellu di pruduzzione è l'ambiente d'uffiziu di a nova fabbrica, è anu parlatu assai bè di l'installazioni muderne è di u modu di gestione efficiente.
L'apertura di a nova fabbrica hè un passu chjave per Retek per allargà a capacità di pruduzzione è migliurà a cumpetitività, è hà ancu injectatu una nova vitalità in u sviluppu ecunomicu lucale. In u futuru, a cumpagnia affronterà nuove opportunità è sfide cù più entusiasmu è azzioni più efficienti, è scriverà un capitulu più brillanti!
Data di publicazione: 16 d'aprile di u 2025