I dirigenti di a cumpagnia anu salutatu calorosamente i membri di a famiglia di i dipendenti malati, trasmettendu a cura tenera di a cumpagnia.

Per implementà u cuncettu di cura umanistica corporativa è migliurà a cuesione di a squadra, recentemente, una delegazione di Retek hà visitatu e famiglie di l'impiegati malati à l'uspidale, presentendu li rigali di cunsulazione è benedizioni sincere, è hà trasmessu a preoccupazione è u sustegnu di a cumpagnia per i so impiegati è e so famiglie per mezu di azzioni pratiche.

U 9 di ghjugnu, sò andatu à l'uspidale cù i capi di u Dipartimentu di e Risorse Umane è di u sindicatu per visità u babbu di Ming è amparà in dettagliu a so cundizione è i progressi di u trattamentu. Nicole hà dumandatu gentilmente infurmazioni nantu à i progressi di a ripresa di a famiglia è i so bisogni di vita, li hà invitati à ripusassi è à ricuperà, è à nome di l'impresa, li hà presentatu supplementi nutrizionali, fiori è soldi di cunsulazione. Ming è a so famiglia sò stati prufundamente cummossi è anu ripetutamente espressu a so gratitudine, dichjarendu chì a cura di l'impresa li avia datu a forza di superà e difficultà.

Durante a visita, Nicole hà messu in risaltu: "L'impiegati sò l'attivu u più preziosu di una impresa. L'impresa mette sempre u benessere di i so impiegati prima". Ch'elli sianu difficultà in u travagliu o in a vita, l'impresa farà u so megliu per offre assistenza è fà sente à ogni impiegatu u calore di a grande famiglia. Intantu, hà datu struzzioni à Ming per urganizà u so tempu in modu ragiunevule è equilibrà u travagliu è a famiglia. L'impresa cuntinuerà à furnisce u sustegnu necessariu.

In l'ultimi anni, Retek hà sempre rispettatu a filusufia di gestione "orientata à e persone", è hà messu in opera pulitiche di cura di l'impiegati attraversu varie forme cum'è saluti festivi, assistenza per quelli in difficultà è cuntrolli sanitari. Questa attività di visita hà riduttu ulteriormente a distanza trà l'impresa è i so impiegati è hà rinfurzatu u sensu di appartenenza à a squadra. In u futuru, a cumpagnia continuerà à migliurà u so mecanismu di sicurezza di l'impiegati, à prumove una cultura corporativa armoniosa è di sustegnu reciprocu, è à unisce i cori di e persone per un sviluppu di alta qualità.


Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2025